fbpx

საგარანტიო პირობები და ვადები მეორად პროდუქციაზე

Home » საგარანტიო პირობები და ვადები მეორად პროდუქციაზე
  • შეძენის პირობები:
  1. მეორადი კომპიუტერული ტექნიკის ადგილზე მიწოდება/გაგზავნა არ ხდება.
  2. მეორადი კომპიუტერული ტექნიკის ყიდვა შესაძლებელია მხოლოდ ადგილზე, ჩვენს მაღაზიაში.
  3. შეძენა შესაძლებელია, როგორც ნაღდი, ისე უნაღდო ანგარიშსწორების გზით.
  4. კომპიუტერის შესაძენად საჭიროა შეკვეთის გაფორმება, შეკვეთის გაფორმებისას ღირებულების 20%–ს ბ–ს სახით იხდით წინასწარ, ხოლო დარჩენილ ღირებულებას წაღებისას.
  5. მეორადი კომპიუტერები იწყობა შეკვეთიდან 2–3 საათის ვადაში.
  6. შეკვეთის გასაფორმებლად გადახდილი თანხა (ბ), შეკვეთის გაუქმების შემთხვევაში უკან არ ბრუნდება.
  7. თანხის დაბრუნება, ასევე არ ხდება იმ შემთხვევაში, თუ მყიდველი საჭიროდ აღარ მიიჩნევს შეძენილი ნივთის ფლობას, ან შეძენილი ნივთი არ ამართლებს მის მოლოდინს ან სხვა მსგავს მიზეზთა გამო.
  8. თანხის დაბრუნება მეორადი კომპიუტერის, მონიტორის ან ნაწილის შემთხვევაში შესაძლებელია, მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ საგარანტიო პერიოდში აღმოჩენილი წუნისას ვერ მოხდა შეძენილი პროდუქციის, იგივე სახის და მახასიათებლის სხვა ნივთით ჩანაცვლება.
  • საგარანტიო პირობები:
  1. კანონისმიერი გარანტიის პირობები არ ვრცელდება მეორადი საქონლის ნასყიდობაზე.
  2. მეორად კომპიუტერებსა და მონიტორებზე გარანტია ვრცელდება 1 (ერთი) –კვირიდან 1 (ერთი) – თვემდე ვადით.
  3. კომპიუტერულ ნაწილებზე, რომელთა ჩაყენებაც ხდება ჩვენს მაღაზიაში, ჩვენი წარმომადგენლის მიერ, გარანტია ვრცელდება 1 (ერთი) –კვირიდან 1 (ერთი) – თვემდე ვადით.
  4. კომპიუტერულ ნაწილებზე, რომელთა ჩაყენებაც არ ხდება, ჩვენს მაღაზიაში, ჩვენი წარმომადგენლის მიერ, გარანტია არ ვრცელდება, ამ შემთხვევაში ნივთი გაყიდვამდე მოწმდება ადგილზე.
  5. საგარანტიო პერიოდის ათვლა დაიწყება ნივთის მყიდველისთვის ჩაბარების/შეძენის დღიდან.
  6. საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში მეორად საქონელზე აღმოჩენილი წუნის შემთხვევაში, ნივთის შეცვლა ხდება იმავე სახის ნივთით, ხოლო მისი არარსებობის შემთხვევაში ბრუნდება თანხა.
  7. გაყიდვისას კომპიუტერის ქეისი ილუქება საგარანტიო სტიკერით, ასევე ნივთის შეცვლისას ქეისი, რომელშიც ხდება ნაწილის შეცვლა ილუქება საგარანტიო სტიკერით, ხოლო მონიტორი ინიშნება ასევე საგარანტიო სტიკერით, სადაც წერია შეძენის თარიღი, საგარანტიო პერიოდის ვადა და ჩვენი მაღაზიის დასახელება.
  8. საგარანტიო სტიკერის დაზიანების შემთხვევაში გარანტია უქმდება. (გახსნილია ქეისი, შეცვლილია, წაშლილია ან გადაკეთებულია სტიკერზე მონაცემები).
  • საგარანტიო ვადები:
  1. მეორად მონიტორებზე გარანტია ვრცელდება 1 (ერთი) – კვირიდან 1 (ერთი) – თვემდე ვადით.
  2. 15–დან 19 დუიმიან მეორად მონიტორებზე ვრცელდება 1 (ერთი) კვირიანი საგარანტიო პერიოდი. 19 დუიმიდან ზევით ზომის მონიტორებზე ვრცელდება 1 (ერთი) თვიანი საგარანტიო პერიოდი.
  3. მეორად კომპიუტერებზე ვრცელდება 1 (ერთი) –კვირიდან 1 (ერთი) – თვემდე ვადით.
  4. მეორად ლეპტოპ კომპიუტერებზე ვრცელდება 1 (ერთი) – კვირიდან 1 (ერთი) – თვემდე ვადით.
  5. კომპიუტერულ ნაწილებზე, რომელთა ჩაყენებაც ხდება ჩვენს მაღაზიაში, ჩვენი წარმომადგენლის მიერ, გარანტია ვრცელდება 1 (ერთი) – კვირიდან 1 (ერთი) – თვემდე ვადით.
  6. მეორად კომპიუტერულ ნაწილებზე, რომელთა ჩაყენებაც არ ხდება მაღაზიაში, გარანტია არ ვრცელდება, ამ შემთხვევაში ნივთი გაყიდვამდე მოწმდება ადგილზე.
  7. მეორადი ოპერატიულები, პროცესორები, ვიდეობარათები იყიდება 3 (სამი) დღიანი საგარანტიო პერიოდით, აღნიშნული ნაწილების დეტალური შემოწმება არ ხდება ადგილზე, ამიტომ ეს ვადა ეძლევა მყიდველს დეტალურად შემოწმებისთვის, გარდა იმ შემთხვევებისა, როცა მაღაზიაში ხდება მისი შეცვლა და ქეისის დალუქვა.
  8. მეორადი დედაბარათები, კვების ბლოკები, ვინჩესტერები, SSD მეხსირებები, ლეპტოპის დამტენები მოწმდება მხოლოდ ადგილზე, მათზე გარანტია არ ვრცელდება, გარდა იმ შემთხვევებისა, როცა მაღაზიაში ხდება მისი შეცვლა და ქეისის დალუქვა.
  • საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება:
  1. საგარანტიო ვადის გასვლის შემდეგ გარანტია უქმდება.
  2. საგარანტიო ვადის გასვლის შემდეგ მაღაზია მთლიანად იხსნის პასუხისმგებლობას გაყიდული ტექნიკის ნებისმიერი სახის დაზიანებაზე.
  3. საგარანტიო პერიოდში გარანტია გაუქმდება იმ შემთხვევაში თუ, მოხდება საგარანტიო სტიკერის დაზიანება. (გახსნილია ქეისი, შეცვლილია, წაშლილია ან გადაკეთებულია სტიკერზე მონაცემები).
  4. საგარანტიო პირობები ასევე არ ვრცელდება თუ:
    პროდუქტი მექანიკურადაა დაზიანებული;
    პროდუქტი დაზიანებულია გარე ზემოქმედების გამო;
    პროდუქტი დაზიანებულია არასწორი ინსტალაციის გამო;
    პროდუქტი დაზიანებულია ექსპლუატაციის პირობების დარღვევის გამო;
    პროდუქტი არაა წარმოდგენილი სრული კომპლექტაციით;
    პროდუქტი გახსნილია მომხმარებლის მიერ (გახსნილია)  თვითნებური  შეკეთების  ან  რაიმე  სხვა მიზნით, რამაც გამოიწვია ნივთის დაზიანება;
    დარღვეულია მწარმოებლის მიერ მოწყობილობაზე თანდართული შენახვისა და მოხმარების წესი;
    რაიმე სახით შეცვლილია პროდუქტის ქარხნული იერსახე.
  5. ნივთზე არ იკითხება / ამძვრალია სერიული ნომერი /იმეი კოდი და შესაბამისად შეუძლებელია საქონლის იდენტიფიცირება.
  6. საგარანტიო პერიოდი არ ვრცელდება, ასევე არ ხდება დაბრუნება ან შეცვლა იმ შემთხვევაში, თუ მყიდველი საჭიროდ აღარ მიიჩნევს შეძენილი ნივთის ფლობას, ან შეძენილი ნივთი არ ამართლებს მის მოლოდინს ან სხვა მსგავს მიზეზთა გამო.
  7. გაყიდული ნივთი უკან არ ბრუნდება/არ იცვლება, გარდა ერთი შემთხვევისა – წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში, თუ ვერ მოხდა ამ ნივთის შეცვლა იმავე სახისა და მახასიათებლის სხვა ნივთით, მხოლოდ ასეთი შემთხვევის არსებობისას ბრუნდება თანხა.

 

 

 

Scroll To Top
Close
Close

კალათა

Close

კალათა ცარიელია

Continue Shopping